AKREDITUOTI MOKYMAI “MAK PRITAIKYMAS DIRBANT SU MOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKAIS” (8 ak.val.)

Kviečiame Jus susipažinti su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis (MAK), galinčiomis tapti puikiu Jūsų organizacijos darbuotojų įrankiu bei pagalbininku!

ŠIŲ MOKYMŲ METU:

  • įgysite teorinių ir praktinių žinių apie MAK panaudojimo galimybes ir jų teikiamą naudą;
  • susipažinsite su šiais MAK rinkiniais – „Paslaptingos žinutės iš vaikystės“, „Personita“, „Persona“, „Habitat“, „Mano šeimos galerija“, „Resilio“;
  • galėsite įsigyti aukščiau išvardintas korteles;
  • išmoksite panaudoti korteles:
    – megzdami kontaktą su vaiku ar paaugliu;
    – tyrinėdami situaciją, klausimą, dėl kurio vaikui ar paaugliui reikia pagalbos;
    – norėdami geriau suprasti, su kokiais iššūkiais susiduria vaikas ar paauglys;
    – norėdami išsiaiškinti, kokie yra vaiko ar paauglio poreikiai;
    – siekdami paskatinti, motyvuoti vaiką ar paauglį pokyčiams;
    – padėdami vaikui ar paaugliui ieškoti pokyčiams reikalingų resursų;
  • gausite dalomąją medžiagą, kurią galėsite pritaikyti darbe;
  • gausite akredituotos įstaigos VšĮ Edukateka, VšĮ Meno psichologijos centro kvalifikacijos kėlimo pažymėjimą.

MOKYMŲ FORMATAS:

  • „Gyvi“ mokymai Jūsų organizacijos darbuotojams Jūsų darbo vietoje sutartu patogiu laiku; 
  • Mokymų trukmė – 8 ak. val. Preliminarus laikas 9-17 val. (5 val. mokymų, iki 2 val pertraukų laikas).

MOKYMAI SKIRTI:

specialistėms/-ams, dirbantiems su mokyklinio amžiaus vaikais ir paaugliai: mokytojams, mokytojų padėjėjams, socialiniams darbuotojams, psichologams, psichoterapeutams, konsultantams ir kitiems su vaikais b ei paaugliais dirbantiems specialistams, norintiems praplėsti bei papildyti profesinių įrankių „dėžutę“.

Mokymų grupės dydis iki 20 žmonių.

MOKYMŲ KALBA: lietuvių, anglų.

950,00

Kas yra metaforinės asociatyvinės kortelės (MAK)? Tai – nedidelio dydžio paveikslėliai, sukurti psichikos sveikatos specialistų ir dailininkų. Kortelės neturi visiškai jokios išankstinės reikšmės ir prasmės. Kiekvienas iš mūsų, žiūrėdami į savo pasirinktą kortelę, suteikiame jai prasmę pasakodami savo istorijas ir pasakojimus. Metaforinė asociatyvinė kortelė – tarsi mūsų vidaus atspindys, tarsi veidrodis, į kurį žiūrėdami mes galime geriau pažinti patys save bei kitus žmones. Kortelės gali padėti įvairaus amžiaus vaikams bendrauti tarpusavyje, spręsti pačius įvairiausius iššūkius, ieškoti išeičių iš kebliausių situacijų, linksmai leisti laisvalaikį. Daugiau apie korteles galite sužinoti čia: https://metaforineskorteles.lt/apie-mak/

MOKYMŲ TIKSLAI:

  • supažindinti Jūsų organizacijos darbuotojus su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis kaip galimu „įrankiu” dirbant su mokyklinio amžiaus vaikais ir paaugliais;
  • suteikti tiek teorinių ir praktinių žinių, kad Jūsų organizacijos darbuotojai gebėtų savarankiškai naudotis kortelėmis darbe su mokyklinio amžiaus vaikais ir paaugliais.

MOKYMŲ UŽDAVINIAI:

  • Mokymų metu seminaro dalyvius:
    – supažindinti su teoriniais ir praktiniais MAK naudojimo pagrindais;
    – sudaryti sąlygas išbandyti MAK atliekant 3-5 praktines užduotis seminaro metu;
    – norintiems mokymų dalyviams suteikti užduočių savarankiškai praktikai.
  • Pasibaigus mokymams, mokymų dalyviams išsiųsti dalomąją medžiagą, kurioje būtų pagrindinė informacija apie korteles, seminaro metu atliktos bei savarankiškos praktikos užduotys.

MOKYMUS VEDA: Eglė Lisauskaitė, asmeninių pokyčių koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota metaforinių asociatyvinių kortelių praktikė, patirtinių mokymų vedančioji.

EGLĖ APIE MOKYMUS: Metaforinės asociatyvinės kortelės mano gyvenime atsirado 2017 metų pabaigoje, kai, ieškodama praktiško įrankio savo darbe, atradau korteles. Nuo tada mes drauge, koja kojon ir „keliaujame“ kartu. Kadangi aš pati mąstau vaizdais, kortelės man gali padėti atpažinti, įvardinti ir išreikšti savo jausmus bei mintis, plačiau tyrinėti esamą situaciją ir prireikus ieškoti kūrybiškų sprendimų. Tuo, ką žinau ir moku apie korteles, mielai dalinuosi su kitais žmonėmis.

Mano pagrindiniai:

  • darbo principai yra patirtimi grįstas mokymasis – vedu praktinius mokymus, kuriuose čia ir dabar sprendžiame aktualius dalyvių klausimus. Paprastai mokymų metu būna apie 1/3 teorijos aktualia tema, 2/3 –  praktiniai užsiėmimai, kurių metu visi kartu mokomės spręsti konkrečius klausimus;
  • darbo tikslai – mokymų metu padėti kurti sąlygas, padedančias mokymų dalyviams atliekant praktinius pratimus įgyti vidinę patirtį kaip spręsti realiame gyvenime vienokius ar kitokius klausimus;
  • darbo įrankiai: koučingo, psichoanalizės, psichodinamikos, suaugusių žmonių grupių vedimo, mediacijos, nesmurtinio bendravimo (Non Violent Communication) pagrindai bei metaforinės asociatyvinės kortelės.

Jei įdomu ir aktualu, kviečiu susitikti mokymuose!”

Daugiau informacijos:

Eglė Lisauskaitė

egle.lisauskaite@gmail.com

+370 686 60092