KAS YRA METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS, KUO JOS GALI BŪTI NAUDINGOS, PLAČIAU PASKAITYT GALITE ČIA: https://metaforineskorteles.lt/apie-mak/
MOKYMŲ TIKSLAI:
- supažindinti Jūsų organizacijos darbuotojus su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis kaip galimu „įrankiu” dirbant su mokyklinio amžiaus vaikais;
- suteikti tiek teorinių ir praktinių žinių, kad Jūsų organizacijos darbuotojai gebėtų savarankiškai naudotis kortelėmis darbe su mokyklinio amžiaus vaikais.
MOKYMŲ UŽDAVINIAI:
- „Gyvų“ mokymų metu seminaro dalyvius:
– supažindinti su teoriniais ir praktiniais MAK naudojimo pagrindais;
– sudaryti sąlygas išbandyti MAK atliekant 3-5 praktines užduotis seminaro metu;
– norintiems mokymų dalyviams suteikti užduočių savarankiškai praktikai. - Pasibaigus mokymams, mokymų dalyviams išsiųsti dalomąją medžiagą, kurioje būtų pagrindinė informacija apie korteles, seminaro metu atliktos bei savarankiškos praktikos užduotys.
- Palaikomosios sesijos metu aptarti savarankišką mokymo dalyvių praktiką – kas pavyko ir kuo galime pasidžiaugti? Kas nepavyko ir ką galime išmokti iš savo klaidų? Grįžtamojo ryšio suteikimas, atsakymai į klausimus, savarankiškos praktikos aptarimas kartu su mokymų dalyviais.
MOKYMUS VEDA: Eglė Lisauskaitė, asmeninių pokyčių koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota metaforinių asociatyvinių kortelių praktikė.
EGLĖ APIE MOKYMUS: „Metaforinės asociatyvinės kortelės mano gyvenime atsirado 2017 metų pabaigoje, kai, ieškodama praktiško įrankio savo darbe, atradau korteles. Nuo tada mes drauge, koja kojon ir „keliaujame“ kartu. Kadangi aš pati mąstau vaizdais, kortelės man gali padėti atpažinti, įvardinti ir išreikšti savo jausmus bei mintis, plačiau tyrinėti esamą situaciją ir prireikus ieškoti kūrybiškų sprendimų. Tuo, ką žinau ir moku apie korteles, mielai dalinuosi su kitais žmonėmis.
Mano pagrindiniai:
- darbo principai yra patirtimi grįstas mokymasis – vedu praktinius mokymus, kuriuose čia ir dabar sprendžiame aktualius dalyvių klausimus. Paprastai mokymų metu būna apie 1/3 teorijos aktualia tema, 2/3 – praktiniai užsiėmimai, kurių metu visi kartu mokomės spręsti konkrečius klausimus;
- darbo tikslai – mokymų metu padėti kurti sąlygas, padedančias mokymų dalyviams atliekant praktinius pratimus įgyti vidinę patirtį kaip spręsti realiame gyvenime vienokius ar kitokius klausimus;
- darbo „įrankiai“: koučingo, psichoanalizės, psichodinamikos, suaugusių žmonių grupių vedimo, mediacijos, nesmurtinio bendravimo (Non Violent Communication) pagrindai bei metaforinės asociatyvinės kortelės.
Jei įdomu ir aktualu, kviečiu susitikti mokymuose!”
Daugiau informacijos:
Eglė Lisauskaitė
+370 686 60092