Nuotolinis pažintinis seminaras su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis

Kviečiame Jus susipažinti su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis (MAK), galinčiomis tapti puikiu Jūsų „įrankiu“ bei pagalbininku profesiniame gyvenime!

ŠIŲ MOKYMŲ METU GALĖSITE:

  • susipažinti su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis – kas tai yra ir kaip tai veikia? 
  • susipažinti su teoriniais kortelių naudojimo pagrindais;
  • susipažinti su kortelių rūšimis bei jų panaudojimo galimybėmis dirbant su įvairiomis klientų užklausomis (pvz., stresas, krizė, trauma, konfliktai, poros tarpusavio santykiai, netektys ir pan.);
  • išgirsti idėjų bei išbandyti praktiškai (atliekant 2-3 praktinius pratimus) kaip kortelės gali būti panaudojamos dirbant su individualiais klientais, šeimomis, taip pat grupiniame darbe.

Konkreti mokymų programa būtų parengta atsižvelgus į Jūsų profesinius poreikius bei iššūkius, su kuriais susiduriate savo darbe.

MOKYMŲ FORMATAS:

  • Nuotoliniai mokymai sutartu Jums patogiu laiku. Mokymų trukmė – 2 val. 

MOKYMAI SKIRTI:

  • specialistėms/-ams, dirbantiems su žmonėmis: psichologams, psichoterapeutams, konsultantams, mokytojams, socialiniams darbuotojams, koučingo specialistams, personalo specialistams ir pan., norintiems praplėsti bei papildyti profesinių įrankių „dėžutę“;
  • asmeniškai besidomintiems metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis, naudojantiems ar norintiems išmokti jas naudoti savęs ir kitų žmonių pažinimui.

Mokymų grupės dydis – iki 20 žmonių.

MOKYMŲ KALBA: lietuvių, anglų, rusų.

200

KAS YRA METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS, KUO JOS GALI BŪTI NAUDINGOS, PLAČIAU PASKAITYT GALITE ČIA: https://metaforineskorteles.lt/apie-mak/

MOKYMŲ TIKSLAI:

  • supažindinti seminaro dalyvius su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis kaip galimu „įrankiai“ dirbant su klientais;
  • suteikti tiek teorinių ir praktinių žinių, kad seminaro dalyviai gebėtų savarankiškai naudotis kortelėmis darbe su klientais.

MOKYMŲ UŽDAVINIAI:

  • Mokymų metu seminaro dalyvius:
    – supažindinti su teoriniais ir praktiniais MAK naudojimo pagrindais;
    – sudaryti sąlygas išbandyti MAK atliekant 2-3 praktines užduotis seminaro metu;
    – norintiems mokymų dalyviams suteikti užduočių savarankiškai praktikai.
  • Pasibaigus mokymams mokymų dalyviams išsiųsti dalomąją medžiagą, kurioje būtų pagrindinė informacija apie korteles, seminaro metu atliktos bei savarankiškos praktikos užduotys.

MOKYMUS VEDA: Eglė Lisauskaitė, asmeninių pokyčių koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota metaforinių asociatyvinių kortelių praktikė, šiuo metu besimokanti Suaugusių žmonių grupių vedimo Vilniaus Universitete.

EGLĖ APIE MOKYMUS: Metaforinės asociatyvinės kortelės mano gyvenime atsirado 2017 metų pabaigoje, kai, ieškodama praktiško įrankio savo darbe, atradau korteles. Nuo tada mes drauge, koja kojon ir „keliaujame“ kartu. Kadangi aš pati mąstau vaizdais, kortelės man gali padėti atpažinti, įvardinti ir išreikšti savo jausmus bei mintis, plačiau tyrinėti esamą situaciją ir prireikus ieškoti kūrybiškų sprendimų. Tuo, ką žinau ir moku apie korteles, mielai dalinuosi su kitais žmonėmis.

Mano pagrindiniai:

  • darbo principai yra patirtimi grįstas mokymasis – vedu praktinius mokymus, kuriuose čia ir dabar sprendžiame aktualius dalyvių klausimus. Paprastai mokymų metu būna apie 1/3 teorijos aktualia tema, 2/3 –  praktiniai užsiėmimai, kurių metu visi kartu mokomės spręsti konkrečius klausimus;
  • darbo tikslai – mokymų metu padėti kurti sąlygas, padedančias mokymų dalyviams atliekant praktinius pratimus įgyti vidinę patirtį, kaip spręsti realiame gyvenime vienokius ar kitokius klausimus;
  • darbo įrankiai: koučingo, psichoanalizės, psichodinamikos, suaugusių žmonių grupių vedimo, mediacijos, nesmurtinio bendravimo (Non Violent Communication) pagrindai bei metaforinės asociatyvinės kortelės.

Jei įdomu ir aktualu, kviečiu susitikti mokymuose!”

Daugiau informacijos:

Eglė Lisauskaitė

egle.lisauskaite@gmail.com

+370 686 60092