KAS YRA METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS, KUO JOS GALI BŪTI NAUDINGOS, PLAČIAU PASKAITYT GALITE ČIA: https://metaforineskorteles.lt/apie-mak/
Kodėl šįkart pasitelksime medžio simbolį? Todėl, kad žmogus ir medis yra stebėtinai panašūs.
Žmogus ir medis panašūs savo kūno sandara: „Su liemeniu, bet be krūtinės, su širdimi, bet be plaučių, su šimtu kojų, bet nevaikšto, su plaukais, bet niekas jų nešukuoja“ („Mįslių pasaulis“).
Žmogus ir medis panašūs savo gyvenimo etapais bei patiriamais iššūkiais. Medis, kaip ir žmogus, gimsta iš mažos sėklytės ar daigelio. Medis auga, vystosi, išgyvena savo brandą, sensta ir miršta. Medžiai, kaip ir žmonės, patiria įvairias negandas: juos talžo vėjai ir lietūs, džiovina sausros, apninka ligos.
Medžiai, kaip ir žmonės, dažniausiai negyvena po vieną, o auga giraitėse ir giriose savo ekosistemose, kur kiekvienas medis turi savo vietą ir paskirtį.
Stebėdami medžius ir metų laikų kaitą galime išmokti išmintingai prisitaikyti prie neišvengiamų pokyčių gyvenime, o kiekvieną pavasarį su nauja jėga atgimstantis medis gali mums priminti, jog nei viena gyvenimo žiema nesitęsia amžinai.
MOKYMŲ TIKSLAI:
- Supažindinti seminaro dalyvius su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis kaip galimu „įrankiu“ savo darbe;
MOKYMŲ UŽDAVINIAI:
- Mokymų metu dalyviams sudaryti sąlygas išbandyti MAK atliekant praktinę užduotį seminaro metu;
- Pasibaigus mokymams mokymų dalyviams išsiųsti dalomąją medžiagą, kurioje būtų pagrindinė informacija apie seminaro metu atliktą užduotį.
MOKYMUS VEDA: Eglė Lisauskaitė, asmeninių pokyčių koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota metaforinių asociatyvinių kortelių praktikė, šiuo metu besimokanti Suaugusių žmonių grupių vedimo Vilniaus Universitete.
EGLĖ APIE MOKYMUS: Metaforinės asociatyvinės kortelės mano gyvenime atsirado 2017 metų pabaigoje, kai, ieškodama praktiško įrankio savo darbe, atradau korteles. Nuo tada mes drauge, koja kojon ir „keliaujame“ kartu. Kadangi aš pati mąstau vaizdais, kortelės man gali padėti atpažinti, įvardinti ir išreikšti savo jausmus bei mintis, plačiau tyrinėti esamą situaciją ir prireikus ieškoti kūrybiškų sprendimų. Tuo, ką žinau ir moku apie korteles, mielai dalinuosi su kitais žmonėmis.
Mano pagrindiniai:
- darbo principai yra patirtimi grįstas mokymasis – vedu praktinius mokymus, kuriuose čia ir dabar sprendžiame aktualius dalyvių klausimus. Paprastai mokymų metu būna apie 1/3 teorijos aktualia tema, 2/3 – praktiniai užsiėmimai, kurių metu visi kartu mokomės spręsti konkrečius klausimus;
- darbo tikslai – mokymų metu padėti kurti sąlygas, padedančias mokymų dalyviams atliekant praktinius pratimus įgyti vidinę patirtį, kaip spręsti realiame gyvenime vienokius ar kitokius klausimus;
- darbo „įrankiai“: koučingo, psichoanalizės, psichodinamikos, suaugusių žmonių grupių vedimo, mediacijos, nesmurtinio bendravimo (Non Violent Communication) pagrindai bei metaforinės asociatyvinės kortelės.
Jei įdomu ir aktualu, kviečiu susitikti mokymuose!”
Daugiau informacijos:
Eglė Lisauskaitė
+370 686 60092