Mokymai „Santykių krizės įveika MAK pagalba“

Kviečiame Jus susipažinti su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis (MAK), galinčiomis tapti puikiu Jūsų organizacijos darbuotojų įrankiu bei pagalbininku!

ŠIŲ MOKYMŲ METU GALĖSITE:

  • susipažinti su metaforinių asociatyvinių kortelių rinkiniais, kurie gali būti pritaikomi įveikiant santykių krizes;
  • praktiškai atlikdami 3-5 pratimus tyrinėti, kaip kortelės gali padėti atspindėti santykių krizinę situaciją bei su ja susijusius jausmus, mintis,  poreikius bei elgesį;
  • susipažinti su BASIC Ph krizių įveikos metodu bei praktiškai jį išbandyti;
  • ieškoti santykių krizės įveikos kūrybiškų sprendimų bei reikalingų resursų;
  • sužinoti, kaip kortelės gali būti taikomos tiek individualiame, tiek grupiniame darbe su klientais.

Konkreti mokymų programa būtų parengta atsižvelgus į Jūsų profesinius poreikius bei iššūkius, su kuriais susiduriate savo darbe.

MOKYMŲ FORMATAS:

  • „Gyvi“ mokymai Jūsų organizacijos darbuotojams Jūsų darbo vietoje sutartu patogiu laiku. Mokymų trukmė – 5 val. Preliminarus laikas – 10-17 val. (apie 5 val. mokymų, iki 2 val pertraukų laikas).
  • Palaikomoji nuotolinė sesija (trukmė 2,5 val.), kurios metu:
    – savarankiškos MAK praktikos – gerųjų patirčių – pasidalinimas tarpusavyje;
    – savarankiškos MAK praktikos aptarimas, atsakymai į kilusius klausimus naudojant MAK.

Bendra mokymų trukmė – 7,5 val. (5 val. „gyvi“ mokymai, 2,5 val. palaikomoji nuotolinė sesija).

MOKYMAI SKIRTI JUMS, JEI:

  • esate specialistės/-ai, padedantys įveikti santykių krizes: psichologai, psichoterapeutai, konsultantai, socialiniai darbuotojai, mediatoriai ir kiti specialistai, norintys praplėsti bei papildyti profesinių įrankių „dėžutę“.

Mokymų grupės dydis – iki 20 žmonių.

MOKYMŲ KALBA: lietuvių, anglų.

750

KAS YRA METAFORINĖS ASOCIATYVINĖS KORTELĖS, KUO JOS GALI BŪTI NAUDINGOS, PLAČIAU PASKAITYT GALITE ČIA: https://metaforineskorteles.lt/apie-mak/

MOKYMŲ TIKSLAI:

  • supažindinti Jūsų organizacijos darbuotojus su metaforinėmis asociatyvinėmis kortelėmis kaip galimu „įrankiu dirbant su klientais;
  • suteikti tiek teorinių ir praktinių žinių, kad Jūsų organizacijos darbuotojai gebėtų savarankiškai naudotis kortelėmis darbe su klientais.

MOKYMŲ UŽDAVINIAI:

  •  Gyvų mokymų metu seminaro dalyvius:
    – supažindinti su teoriniais ir praktiniais MAK naudojimo pagrindais;
    – sudaryti sąlygas išbandyti MAK atliekant 3-5 praktines užduotis seminaro metu;
    – norintiems mokymų dalyviams suteikti užduočių savarankiškai praktikai.
  • Pasibaigus mokymams, mokymų dalyviams el. paštu išsiųsti dalomąją medžiagą, kurioje būtų pagrindinė informacija apie korteles, seminaro metu atliktos bei savarankiškos praktikos užduotys.
  • Palaikomosios sesijos metu aptarti savarankišką mokymo dalyvių praktiką – kas pavyko ir kuo galime pasidžiaugti? Kas nepavyko ir ką galime išmokti iš savo klaidų? Grįžtamojo ryšio suteikimas, atsakymai į klausimus, savarankiškos praktikos aptarimas kartu su mokymų dalyviais.

MOKYMUS VEDA: Eglė Lisauskaitė, asmeninių pokyčių koučingo specialistė, lektorė, sertifikuota metaforinių asociatyvinių kortelių praktikė.

EGLĖ APIE MOKYMUS: tikiu žmogaus vidinėmis galiomis įveikti gyvenimo iššūkius ir negandas. Visi be išimties esame apdovanoti tam tikromis sunkumų įveikos galiomis. Tik ne visada jas prisimename ir panaudojame. Kaip gali metaforinės asociatyvinės kortelės padėti iškilus sunkumams? Padedami kortelių mes galime peržiūrėti, kuriuos įveikos įgūdžius panaudojame, o kurie dar yra mūsų atsargose. Kai aš jaučiu, jog sunki situacija yra „mano rankose“ aš ją galiu keisti arba keisti savo požiūrį į sunkumus tada aš jaučiuosi galinti įveikti iškilusius gyvenimo sunkumus. O ne sunkumai įveikia mane.

Mano pagrindiniai:

  • darbo principai yra patirtimi grįstas mokymasis – vedu praktinius mokymus, kuriuose čia ir dabar sprendžiame aktualius dalyvių klausimus. Paprastai mokymų metu būna apie 1/3 teorijos aktualia tema, 2/3 –  praktiniai užsiėmimai, kurių metu visi kartu mokomės spręsti konkrečius klausimus;
  • darbo tikslai – mokymų metu padėti kurti sąlygas, padedančias mokymų dalyviams atliekant praktinius pratimus įgyti vidinę patirtį, kaip spręsti realiame gyvenime vienokius ar kitokius klausimus;
  • darbo įrankiai: koučingo, psichoanalizės, psichodinamikos, suaugusių žmonių grupių vedimo, mediacijos, nesmurtinio bendravimo (Non Violent Communication) pagrindai bei metaforinės asociatyvinės kortelės.

Jei įdomu ir aktualu, kviečiu susitikti mokymuose!”

Daugiau informacijos:

Eglė Lisauskaitė

egle.lisauskaite@gmail.com

+370 686 60092