MAK praktiškai

MAK Praktiškai

Dirbant su klientais sesijų metu yra svarbūs keli dalykai:

🔶turinys – tai, apie ką klientai pasakoja, apie ką kalba;

🔶procesas – kas vyksta sesijos metu tarp specialistės ar specialisto ir klientės ar kliento čia ir dabar.

Sesijos metu vykstantis procesas taip pat yra svarbus informacijos šaltinis, padedantis geriau suprasti kodėl žmogus kreipėsi pagalbos. Paprastai tai, dėl ko kreipiasi žmonės pagalbos, pasikartoja ir sesijų metu santykyje su pagalba teikiančiu specialistu.

Kaip dirbant su klientais kortelės gali padėti atspindėti sesijos procesą?

Dirbdami su klientais ir naudodami korteles, atkreipkite dėmesį:

🔸kaip klientas renkasi korteles – atidžiai ir dėmesingai apžiūri kiekvieną kortelę ir tik tada nusprendžia? Ar greitai, per daug nesirinkdamas renkasi kortelę?

🔸kortelių vieta ir išdėstymas – kaip arti savęs, kitų grupės narių, grupės vedančiojo deda korteles? Kiek kortelės yra arti ar nutolusios viena nuo kitos?

🔸kalbėjimas užsiėmimo metu – ar klientas kalba ir tada, kai tai nėra būtina? Ar jis pasineria į kortelių ir savo vidinį pasaulį?

🔸kortelių tvarkymas užsiėmimo pabaigoje – ar klientas skuba surinkti ir sutvarkyti korteles užsiėmimui pasibaigus?

🔸kortelių kopijavimas popieriuje – ar klientas susiduria su iššūkiais, bandydamas kopijuoti korteles popieriuje?

Medžiagą parengiau pagal Story and Therapy kortelių “Upė” metodinę medžiagą.

Esate specialistės ir specialistai – psichologai, psichoterapeutai, socialiniai darbuotojai, mokytojai, konsultantai, koučingo specialistai ir pan. – besidarbuojantys pagalbą teikiančioje organizacijoje ir teikiantys įvairią pagalbą žmonėms? Metaforinės asociatyvinės kortelės gali tapti puikiu Jūsų darbo “įrankiu”! Jei įdomu ir aktualu, kviečiu Jus kreiptis tiek dėl kortelių įsigyjimo, tiek dėl mokymų Jūsų organizacijos darbuotojams

tel. +37068660092 ar el.p. egle.lisauskaite@gmail.com.